Međusobni poslovi

Procesom poslovnog umrežavanja permanentno se izgrađuju međusobni odnosi na principima suradnje i uspostave kooperantskih odnosa u izradi određenih finalnih proizvoda, međusobne suradnje na programu lijevanja različitih odljevaka, strojne obrade metala, usluga pocinčavanja, izrade različitih alata, opruga i zupčanika te usluge brizganja plastičnih dijelova, bojanja, toplinske obrade i sl.

Strateški kupci

  • Industrijsko-poljoprivredni kombinati
  • Obiteljska poljoprivredna gospodarstva
  • Kupci poljoprivredne mehanizacije iz segmenta vikend i hobi programa
  • inozemni kupci kroz izvoz poljomehanizacije na europsko tržište s naglaskom na tržište zemalja iz bliskog okruženja (tržište jugoistočne Europe), kao i tržište Sjeverne Afrike, Rusije i SAD-a

Strateški projekti klastera

  • Analiza tržišta i njegova internacionalizacija
  • Analiza članica
  • Sudjelovanje u EU projektima
  • Identifikacija / razvoj proizvoda (prototip)
  • Suradnja sa fakultetima i školama za razvoj kadrova
  • Standardi kvalitete
  • Interna komunikacija