Međusobni poslovi
Procesom poslovnog umrežavanja permanentno se izgrađuju međusobni odnosi na principima suradnje i uspostave kooperantskih odnosa u izradi određenih finalnih proizvoda, međusobne suradnje na programu lijevanja različitih odljevaka, strojne obrade metala, usluga pocinčavanja, izrade različitih alata, opruga i zupčanika te usluge brizganja plastičnih dijelova, bojanja, toplinske obrade i sl.
Strateški kupci
- Industrijsko-poljoprivredni kombinati
- Obiteljska poljoprivredna gospodarstva
- Kupci poljoprivredne mehanizacije iz segmenta vikend i hobi programa
- inozemni kupci kroz izvoz poljomehanizacije na europsko tržište s naglaskom na tržište zemalja iz bliskog okruženja (tržište jugoistočne Europe), kao i tržište Sjeverne Afrike, Rusije i SAD-a
Strateški projekti klastera
- Analiza tržišta i njegova internacionalizacija
- Analiza članica
- Sudjelovanje u EU projektima
- Identifikacija / razvoj proizvoda (prototip)
- Suradnja sa fakultetima i školama za razvoj kadrova
- Standardi kvalitete
- Interna komunikacija